Telefon Bankacılığı
İletişim Merkezindeki Değişiklikler Hakkında Bilgilendirme
1 Temmuz 2020 tarihinde yürürlüğe girecek olan, Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamındaki yasal düzenlemeler ile 0 850 222 8 222 numaralı Telefon Şubemiz ve bu numaradan bağlanılan İletişim Merkezimizde;
- İşlemlerinizi, İletişim Merkezimiz müşteri temsilcileriyle gerçekleştirebilmeniz için TC kimlik numarası, varsa kart şifreniz veya internet bankacılığı şifre ve doğrulama kodu ile giriş yapmanız gerekecektir. Bu bilgilerle giriş yapmadan İletişim Merkezimize bağlandığınızda sadece kayıp/çalıntı kart ve şüpheli işlem bildirimi yapmanız ve ürün ile uygulamalarımız hakkında genel bilgi alabileceksiniz.
- İletişim merkezimize kimlik numaranız ile giriş yaparken kayıtlı cep telefon numaranız ile aramadıysanız, kart şifreniz veya internet bankacılığı şifrenizin yanı sıra cep telefonunuza gönderilen doğrulama kodunun da girilmesi zorunlu olacaktır. Doğrulama kodunuz işlem sırasında tarafınıza SMS veya Anlık Mesaj (bildirim) ile gönderilecektir.
- Burgan Bank Mobil Uygulamamızı kullanıyorsanız doğrulama kodunuz anlık bildirim ile gönderilecektir. Mesajı Burgan Mobil’den gelen bir bildirim olarak hızlıca görüntüleyebilmek için telefonunuzun “Ayarlar” menüsünden Burgan Mobil Uygulamamıza bildirim göndermesine izin vermiş olmanız gerektiğini hatırlatırız.
- Burgan Mobil Uygulamamızı kullanmıyorsanız doğrulama kodunuz Bankamız sisteminde kayıtlı olan cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilecektir.
Ayrıca telefon bankacılığı üzerinden oluşturduğunuz şifrenizi, mobil bankacılık ve internet bankacılığında da kullanabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular
Gelişen teknoloji ile birlikte İnternet Bankacılığı kullanımı da paralel olarak artmakta ve bu durum kötü niyetli bazı kişilerce suistimal edilmeye çalışılmaktadır. Burgan Bank olarak işlemlerinizi güvenli bir şekilde yapmanız için günümüz teknolojisini yakından takip ederek size en iyi hizmeti sunmaya çalışıyoruz. İnternet Bankacılığı ya da Burgan Mobil uygulamanıza ilk giriş yaptığınızda cevabını sadece sizin bileceğiniz bir soruyu güvenlik sorusu olarak belirleyerek hesabınızın güvenliğini artırabilirsiniz. Güvenlik sorunuzun sıfırlanması için 08502228222 numaralı iletişim merkezimizden destek alabilirsiniz.
Bireysel müşterilerimiz; ATM kartı şifresi veya İnternet bankacılığı şifresi ile Telefon Bankacılığı’ndan işlemlerini gerçekleştirebilir. (0850 222 8 222)
Kurumsal müşterilerimiz; hesap açılışınız esnasında Telefon Bankacılığı hizmetinden yararlanmak istediğinizi belirtmeniz halinde Şubeniz, telefon bankacılığı şifresi için gerekli işlemleri başlatacaktır. (0850 222 8 223)
Internet bankacılığı şifrenizi Kart şifreniz ve Bankamız sistemlerine kayıtlı cep telefon numaranız ile mobil uygulamamız veya web sitemizde yer alan internet bankacılığımız üzerinden alabilirsiniz.
Kartınız yok ise internet bankacılığına şifre alabilmek için güvenlik sebebi ile imzalı talimatınız gerekmektedir. İmzalı talimatınızı en yakın şubemize giderek verebilirsiniz.
Şubeye gitmek istemez iseniz imzalı talimatınızı almak üzere ziyaretçi personel/anlaşmalı kurye firmamız tarafından adresinizde ziyaret edilebilirsiniz. Ziyaret işlemleri için 08502228222 numaralı iletişim merkezimizden destek alabilirsiniz.
Ziyaretiniz sırasında yanınızda kimliğinizi bulundurmanız gerektiğini önemle hatırlatmak isteriz.
Yurtdışından 0850 222 8 222 Burgan Bank Telefon Bankacılığı’na +90 850 222 8 222 olarak ulaşabilirsiniz.
Sadece hesabınızın bulunduğu bir şubede mevcut hesabınıza bağlı hesaplar açabilirsiniz. Farklı bir şubeden hesap açılışı istemeniz halinde gerekli evrakların imzalanması için o Şubemize başvurmanız gerekmektedir. Hesabınız var ise, hesabınıza bağlı vadeli hesaplar açabilirsiniz. Hesabınız yok ise, hesap açılışı istemeniz halinde gerekli evrakların imzalanması için ilgili şubemize başvurmanız gerekmektedir.
Telefon Bankacılığı İşlem Limit ve Saatleri için tıklayınız.
0850 222 8 222 Burgan Bank Telefon Bankacılığı’na 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.
Evet, her gün ve her saat hesaplarınız arasında transfer (Havale işlemi) yapabilirsiniz.
EFT işlemlerini haftaiçi 17:00’a kadar gerçekleştirebilirsiniz. İş gününün yarım gün olduğu milli ve dini bayramlarda EFT işlemlerini saat 11:30'a kadar gerçekleştirebilirsiniz. Hafta sonlarında veya tatil günlerinde TC.Merkez Bankası kapalı olduğundan EFT işlemi yapılamamaktadır.
Elektrik, su, doğalgaz gibi fatura ödemeleriniz için Telefon Bankacılığı’ndan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.
SIM kartınızı güncel teknoloji ile uyumlu hale getirdiğinizde ya da numaranızı farklı bir operatöre taşıdığınız zaman internet ve mobil bankacılık kanallarına giriş aşamasında, SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifreniz güvenlik sebebiyle tarafınıza iletilemeyecektir. Bankacılık işlemleriniz için gerekli olan tek kullanımlık SMS ile iletilen şifre hizmetinden yararlanmak için SIM kartınız üzerindeki blokeyi kaldırmanız gerekmektedir. SIM kart blokenizin kaldırılması için 08502228222 numaralı iletişim merkezimizden destek alabilirsiniz.
Daha önce cihazınız ile mobil bankacılık hesabınızı eşleştirdiyseniz, uygulama üzerinden mobil bankacılık şifreniz ile giriş yaparak SIM blokenizi kaldırabilirsiniz.
İşlem Limit ve Saatleri
İşlem | Minimum Tutar | Maksimum Tutar | İşlem Saat Aralığı |
---|---|---|---|
Hesaplarım Arası Transfer İşlemleri | Limitsiz | Limitsiz | 24 saat |
Başka Bankaya Transfer İşlemleri | 1 TL | 500.000 TL | 09:00-17:00 (ileri tarihli için 24 saat) |
Banka İçi Transfer İşlemleri | 1 | 500.000 TL | 24 saat |
Döviz Transferi (Swift) İşlemi | 1800 TL karşılığı YP | 500.000 TL karşılığı YP | 24 saat |
Vadeli Hesap Açılışı | 500 TL | 10.000.000 TL | 24 Saat |
Döviz Alış/Satış | Satış: 1 TL Alış:10 TL | 500.000 TL karşılığı YP | 24 Saat |
Fon İşlemleri (B Tipi Likit) | 0 | 1.000.000 TL | 10:00-13:00 |
Fon İşlemleri (İhbarlı) | 0 | 1.000.000 TL | 10:00-16:00 |
Fatura Ödeme | 0 | 100.000 TL | 24 Saat |
Fatura Otomatik Ödeme Talimatı Verme | 0 | 100.000 TL | 24 Saat |
Bağkur / SGK Ödeme | 0 | 100.000 TL | 24 Saat |