EN Mobil Menü
 

Engelsiz Bankacılık

Engelsiz Bankacılık

Engelsiz Bankacılık

Burgan Bank olarak tüm müşterilerimiz tarafından erişilebilir bir banka olmak ve engelli müşterilerimizin Bankacılık Hizmetlerinden daha rahat faydalanmalarını sağlamak için kendimizi her geçen gün geliştiriyoruz.

Bankamızla çalışan veya çalışmak isteyen ve en az %40 ve üzeri oranda engelli olan müşterilerimiz, durumlarını teyit eden belgeleri ile şubelerimize başvurdukları takdirde kendilerine özel sunduğumuz hizmetlerimizden ücretsiz olarak faydalanabilirler.*

Şubelerimizde engelli müşterilerimiz için yapılan çalışmalar:

  • Şube giriş kapılarımızdaki şube adı ve çalışma saatlerimizi içeren panolarımız, görme engelli müşterilerimizin de yararlanabilmesi için Braille baskılı olarak düzenlenmiştir.Engelli müşterilerimiz için hazırlanan şube bilgilendirme panolarımız ise şube giriş kapılarının iç kısımlarında yer almaktadır.
  • Şube giriş cephesinde bulunan cam yüzeylerde , görme kaybı olan müşterilerimizin dikkat algısını arttırmak için uyarı bantları bulunmaktadır.
  • İşitme cihazı kullanan müşterilerimizin daha iyi hizmet alabilmesi için engelli müşterilerimize ayrılmış olan masalarda portatif indüksiyon döngü sistemi yer almaktadır. Müşterilerimiz, cihaz tiplerine bağlı olarak işitme cihazlarını, T moduna alarak ortam sesini azaltıp yalnızca yetkili personelin sesinin yükseltilmesini sağlayan bu cihazın etki alanından yararlanabilmektedirler.
  • Gişe hizmetleri ve şube yöneticisiyle görüşme dahil diğer tüm hizmetler, giriş katta engelli müşterilerimize ayrılmış olan masalarda verilmektedir. Görme engelli müşterilerimiz, giriş kat zeminindeki uyarı ve kılavuz hissedilebilir yüzeyleri takip ederek kendileri için ayrılmış olan masaya ulaşabilmektedirler.
  • Müşterilerimiz, tercih etmeleri durumunda, şube giriş kapısının yanında bulunan Acil Çağrı Butonunu kullanarak şubeye giriş için banka personelinden destek alabilmektedirler.
  • Acil durumlar için şubelerimizde sesli ve ışıklı tahliye uyarı üniteleri bulunmaktadır. Olası acil durum tahliyelerinde, müşterilerimiz sesli ve ışıklı uyarıları takip ederek acil çıkış kapılarımıza ulaşabilmektedirler.
  • Çok katlı şubelerimizde merdiven basamaklarına kaydırmaz bant ve küpeşte üzeri yönlendirme işaretleri bulunduğundan düşme riski azaltılmıştır.
  • Girişlerinde kot farkı bulunan şubelerimizde, portatif rampa kullanılarak müşterilerimizin erişimi sağlanmaktadır.

Bankamız bu kapsamda yazılı iletişim kurmayı tercih eden müşterilerimiz için İletişim sayfamızdaki canlı destek bölümünden, sözlü iletişim kurmayı tercih eden müşterilerimiz için ise 0850 222 8 222 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz üzerinden 7/24 ücretsiz hizmet sağlamaktadır.

Müşterilerimiz aynı zamanda faydalanmak istedikleri Bankacılık Ürün ve Hizmetleri ile ilgili sözleşmelerimizi aşağıdaki bölümden sesli olarak dinleyebilirler.

* 70 ve üzeri yaştaki fiil ehliyetine sahip müşterilerimiz herhangi bir bildirimde bulunmaksızın engelli müşterilere sunulan hizmetlerden faydalanabileceklerdir.


Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi

Kiralık Kasa Sözleşmesi

Konut Finansmanı Kredi Sözleşmesi

Yatırım Hizmetleri Sözleşmesi

Tüketici Kredisi Sözleşmesi

Canlı Destek