EN Mobil Menü
 

İletişim

Genel Müdürlük

Genel Müdürlük

AdresBurgan Bank A.Ş. Maslak Mah. Eski Büyükdere Cad. No:13 PK: 34485 Sarıyer / İstanbul Türkiye
Tel:(90) 212 371 37 37
Faks:(90) 212 371 42 42 - (90) 212 357 08 08
Müşteri Hizmetleri:0 850 222 8 222
E-Posta: bizeulasin@burgan.com.tr
Swift Kodu:TEKFTRIS
Dealing Kodu:TKFB
Telex Kodu:39511XPRS TR

Müşteri Memnuniyeti

Müşteri Memnuniyeti

Burgan Bank olarak en önemli varlığımız olan müşterilerimize iyi ve kaliteli hizmet sunmak için 7 gün 24 saat çalışıyoruz. Bu doğrultuda müşterilerimizin beklentileri ve ihtiyaçlarını analiz ettik, tecrübemizle birleştirdik ve Müşteri Memnuniyeti Bildirgesini oluşturduk.

Temel İlkelerimiz:

  • Hizmet anlayışımızın ve ilgi odağımızın merkezinde her zaman MÜŞTERİ yer alır.
  • MÜŞTERİLERİ anlamak, ihtiyaç ve beklentilerine uygun çözümler sunmak öncelikli amacımızdır.
  • Dürüstlük ve şeffaflık değişmez ilkelerimizdir.Memnun MÜŞTERİLER sayesinde yeni müşteriler edineceğimizi ve tüm MÜŞTERİLERİN güzleryüzlü hizmeti hakkettiğini biliriz.
  • MÜŞTERİLERİMİZE her zaman için etik ilkeler dahilinde hizmet sunarız.Tüm uygulamalarımızda kanuna ve yasal zorunluluklara uyup,"Müşteri Gizliliği"ni esas alarak hareket ederiz.
  • MÜŞTERİLERİMİZİN tüm taleplerini gereken araçlarla rahatlıkla iletmelerini sağlamak için sürekli gayret gösteririz.
  • MÜŞTERİLERİMİZİN her türlü öneri, istek ve şikayetlerini mutlaka en kısa sürede cevaplandırırız.
  • Bankamız çalışanlarının tamamı Müşteri Memnuniyet Bildirgesini esas alarak hizmet veririz.

“Müşterilerimiz her türlü öneri ve şikayetlerini aşağıdaki iletişim kanallarından bankamıza iletebilme imkanına sahiptir.”

  • Telefon Şubemize 0850 222 8 222 numaralı telefon hattımızdan,
  • WEB sitemizde bulunan Bize Ulaşın alanından,
  • (212) 357 08 08 veya (0212) 371 42 42 numaralı faks numaramızdan,
  • Burgan Bank A.Ş. Maslak Mah. Büyükdere Cad. No:13 Sarıyer/istanbul Türkiye,
  • Şubelerimizden

TBB Hakem Heyeti

TBB Hakem Heyeti

Türkiye Bankalar Birliği bünyesinde kurulan Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’nin görevi; bankalar ile müşteriler arasındaki anlaşmazlıkları çözümlemektedir. Bu işleyişte, müşteri öncelikle şikayeti için bankaya başvuruda bulunur. Bankaların yanıt verme süresi kredi kartı ve banka kartlarıyla ilgili şikayetler için 20, diğer bankacılık ürünleri ve hizmetleriyle ilgili şikayetler için 30 gündür. Bankalar tarafından belirtilen sürede yanıt verilmemesi veya şikayetin giderilmemesi halinde 60 gün içersinde Türkiye Bankalar Birliği Hakemliğine yazılı iletişim kanallarından ya da e-Devlet Kapısı uygulaması üzerinden başvuruda bulunabilir. ​​​

Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyeti ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.​​​​

Dosyalar PDF formatında bulunmaktadır. Gürüntülemede problem yaşıyorsanız Acrobat Reader programını ücretsiz indirmek için tıklayınız.​​​

FATCA

FATCA

FATCA (Foreign Accounts Tax Compliance Act) nedir?

Yabancı Hesaplar Vergi Uyum Yasası (FATCA) ABD'li Kişilerin yurt dışında vergi kaçırmasını önlemek amacıyla tasarlanmış bir ABD yasasıdır. Birçok ülke FATCA'yı yerel yasaları kapsamında uygulamaktadır. FATCA, Yabancı Finansal Kuruluşlar olarak adlandırılan ve ABD kökenli olmayan finansal kuruluşların, raporlanabilir nitelikteki müşterilerin hesaplarını tespit edip raporlanmasını şart koşmaktadır.

FATCA'nın amacı nedir?

FATCA'nın amacı ABD'li Kişilerin yurt dışında bulunan mali varlıklarıyla ilgili ABD Vergi Mercilerine karşı şeffaflık sağlamaktır. FATCA bunu raporlama yolu ile sağlamaktadır. Yabancı Finansal Kuruluşlar, ABD makamlarına ABD'li Kişilerin yurt dışında sahip oldukları varlıklar konusunda bağımsız bir bilgi kaynağı sağlarlar.

FATCA'dan kimler etkilenmektedir?

FATCA, Burgan Bank gibi Yabancı Finansal Kurumları ve Amerikalı Şahısları doğrudan etkilemektedir. Dolaylı olarak ise ABD'li olmayan müşteriler de finansal kuruluşların FATCA Müşterinin Tanınması yükümlülükleri sebebiyle etkilenebileceklerdir.

FATCA müşterilerimize ek bir yükümlülük getirecek midir?

FATCA'dan etkilenen (raporlanması zorunlu müşteriler) veya FATCA sınıflandırmasının belirsiz olduğu müşterilerden vergi konuları nedeniyle ABD'li Kişi olup olmadıklarını teyit etmek amacıyla daha fazla bilgi vermeleri istenebilecektir.

Raporlanması zorunlu olan müşteriler kimlerdir?

Raporlanması zorunlu müşteriler:

  • Amerikan vergi mükellefi olarak sınıflandırılan bireyler (ör: ABD vatandaşlığı, ABD ikameti, ABD doğum yeri, olan bireyler Amerikan vergi mükellefi olarak sınıflandırılır ancak ABD'de kayıtlı adresi, telefonu bulunan veya ABD vatandaşına vekalet veren kişiler potansiyel Amerikan vergi mükellefi olarak sınıflandırılır)
  • Belirli türlerdeki ABD kurumları (ör: halka açık ABD şirketleri) için geçerli olan muafiyetler kapsamına girmeyen ABD'li işletmeler,
  • Sahipleri veya idareden sorumlu kişileri ABD'li olan belirli tipte yabancı kuruluşlar,
  • FATCA tespit kriterlerine uymayan veya bilgi taleplerine yanıt vermeyen müşteriler.
Burgan Bank FATCA nedeniyle ABD'li müşterilerle iş ilişkisini sonlandıracak mı?

FATCA'nın amacı, raporlanması zorunlu müşterilerle iş ilişkisini sonlandırmak değil, bu müşterilerin sahip olduğu hesapların raporlanmasıdır. Burgan Bank, FATCA'ya uyum sağlayan ABD'li Kişilerle iş ilişkisi kurmaya açıktır. ABD'li Kişilere sunulan ürünler FATCA sebebiyle değişmeyecektir.

FATCA kurallarına uyulmamasının ne gibi yaptırımları olacaktır?

FATCA'ya uyum sağlamayan müşterilerin raporlanması gerekmekte olup, FATCA'ya uyum sağlamayan Yabancı Finansal Kuruluşlar ve bunların müşterileri ABD kaynaklı gelirler üzerinden %30 stopaj vergisine tabidirler. Bankamız, Maliye bakanlığı ve IRS arasında yapılan anlaşmaya istinaden tebliğ edilecek raporlama standartları kapsamında yıllık olarak gelir idaresi başkanlığına FATCA kapsamındaki müşterilerimizi raporlayacaktır. Gelir İdaresi başkanlığı bankalarca gönderilen raporları toplu olarak IRS'ye iletecektir. Müşterilerin kimliklerinin belirlenmesine ilişkin bilgilerin raporlan(a)maması halinde FATCA, müşterinin ABD kaynaklı gelirleri üzerinden %30 oranında cezai stopaj uygulanmasını ve finansal hesaplarının kapatılmasını öngörmektedir.

İşbu Açıklama sadece bilgi amaçlı olarak gerçekleştirilmekte olup, yabancı Hesaplar Vergi Uyum Yasası (FATCA), ancak yerel mevzuatımızın izin verdiği ölçüde uygulanabilecektir. BURGAN BANK ve kurum çalışanları işbu Basın Açıklamasında sunulan bilgilerin kullanılmasından kaynaklanabilecek herhangi bir doğrudan ve/veya dolaylı zarardan ötürü hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmemektedir.