EN Mobil Menü

İnternet Bankacılığı

Yapabileceğiniz İşlemler

İşlem Limitleri

Güvenlik

Destek

Demo

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Dijital Kredi Nedir?

Tek tıkla başvurabileceğiniz, sonucunu anında öğrenebileceğiniz, şubeye gitmeden kullanabileceğiniz kişiye özel faiz oranlarından faydalanabileceğiniz, gelir belgesiz, kefilsiz, teminatsız, masrafsız, kullanması çok kolay kredi hizmetimizdir. Kredi hesaplama tablosu için tıklayınız.

Dijital Krediye nasıl başvurabilirim?

Burgan Dijital müşterileri internet veya mobil bankacılık Krediler bölümünden veya 0850 222 8 222 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz ile iletişime geçerek kredi başvurusunda bulunabilirler.

Burgan Dijital müşterisi değilseniz; buradan başvuru formunu doldurabilirsiniz.

Dijital Kredi başvurusu kaç günde sonuçlanır?

Dijital Kredi başvurunuz, başvuru süresi en fazla 5 dakika içinde sonuçlanır. Üstelik kredi başvurunuzu günün her saati dilediğiniz yerden yapabilirsiniz.

Dijital Kredi başvurum olumsuz sonuçlandı, neden olabilir?

Kredi başvuruları, Bankamız kredi politikaları doğrultusunda otomatik olarak değerlendirilmektedir. Kredi başvurunuzun olumlu sonuçlanması için aşağıdaki kriterlere dikkat etmenizi öneririz;

  • Düzenli Kredi Kartı Kullanımı
  • Düzenli Kredi Geçmişi
  • Bankalarda Bulunan Mevduat Hesabı
  • Kredi Notu
Dijital Kredi başvurusunda gerekli belgeler nelerdir?

Dijital Kredi başvurusu için sizden hiçbir evrak ve belge istemiyoruz.

Dijital Kredi kullandım, ödeme planımda değişiklik yapabilir miyim?

Ödeme planlarınızı değiştirme imkanına sahipsiniz.

Adıma haberim olmadan Dijital Kredi başvurusu yapılmış, ne yapmalıyım?

Bilginiz dahilinde olmayan bir başvuru durumunda hemen 0850 222 8 222 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz ile iletişime geçiniz.

E-Vadeli Nedir?

E-vadeli hesabınıza yatırdığınız tutara; belirli bir süre sonunda (vade) faiz tutarı eklenmesidir. Şubeye gitmeden hesap açabileceğiniz, EFT ve havaleleriniz için masraf ödemeyeceğiniz, her zaman kazandıran yüksek faiz oranlarından faydalanabileceğiniz, paranız bitse bile ek hesabınızı kullanabileceğiniz avantajı çok dijital mevduat hizmetimizdir. Mevduat hesaplama tablosu için tıklayınız.

E-Vadeli mevduat hesabı açmak için minimum bir tutar var mı?

Vadeli tutar ve oranları tablosuna buradan ulaşabilirsiniz.

Şubeye gitmeden nasıl Dijital müşteri olurum?

Web sitemizde Dijital Bankacılık sayfasında yer alan “Müşteri Ol” adımından ve mobil uygulamamıza giriş adımında “Müşteri Ol” seçeneğini seçerek başvuru formunu doldurmanız yeterli. Kısa süre içerisinde sizi ziyaret ederek bankacılık hizmetleri sözleşmemizi imzalatacağız ve işlemlerinizi tamamlayacağız.

İnternet Bankacılığı şifresini nasıl alabilirim?

Bireysel müşterilerimiz; İnternet Bankacılığı Yeni Kullanıcı Oluştur adımından, Kurumsal müşterilerimiz ise; şubelerimizden İnternet Bankacılığı şifrelerini alabilirler.

İnternet Bankacılığından hangi işlemleri gerçekleştirebilirim?

İnternet Bankacılığından yapılan işlem listesi için tıklayınız.

İnternet Bankacılığı’ndan kişisel bilgilerimi değiştirebilir miyim?

Burgan Bank’ta kayıtlı iletişim bilgilerinizi (adres, e-posta, ev/iş telefonu) İnternet Bankacılığı’ndan değiştirebilirsiniz. Cep telefonu bilgisi ve özlük bilgileriniz İnternet Bankacılığı'ndan değiştirilememektedir, bu bilgilere ait güncelleme taleplerinizi şubeniz aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet Bankacılığı’ndan hesap açabilir miyim?

İnternet Bankacılığı’nda açılmış bir hesabınız mevcut ise; TL veya Döviz E-Vadeli ve Vadesiz hesap açabilirsiniz.

İnternet Bankacılığı için herhangi bir üyelik ücreti var mıdır?

İnternet Bankacılığı'na istediğiniz zaman istediğiniz yerden hızlıca ve ücretsiz üye olabilirsiniz.

İnternet Bankacılığı'ndan yapacağım işlemler için ücret alınıyor mu?

İnternet Bankacılığı üzerinden yapacağınız EFT ve Havale işlemlerinizi ücretsiz yapabilirsiniz.

İnternet Bankacılığı’ndan hangi saatler arasında faydalanabilirim?

İnternet Bankacılığı hizmetlerimizden 365 gün, 24 saat faydalanabilirsiniz.

Günün her saati EFT yapabilir miyim?

EFT işlemlerini hafta içi 16:30’a kadar ücretsiz şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Hafta sonlarında veya tatil günlerinde T.C. Merkez Bankası kapalı olduğundan EFT işlemi yapılamamaktadır.

İnternet Şubesi’nden otomatik ödeme talimatı verilebilir mi?

Elektrik, su, doğalgaz gibi fatura ödemeleriniz için İnternet Bankacılığı’ndan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

İnternet Bankacılığı Günlük İşlem Limitimi nasıl arttırabilirim?

İnternet Bankacılığı Günlük İşlem Limitleri için tıklayınız. İşlem limitlerinizi arttırmak için şubeniz ile irtibata geçebilirsiniz.

Ek Hesap nedir?

Ek Hesap: Size özel tanımlanan, Vadesiz TL hesabınızda nakit kalmadığı zaman tüm ihtiyaçlarınızı anında karşılayabileceğiniz ek kredi limitidir.

Ek Hesaba nasıl başvurabilirim?

Ek Hesap, hesap açılışınızda size özel olarak tanımlanmaktadır, ayrıca Burgan Dijital İnternet Bankacılığı ve mobil bankacılık hizmetleri aracılığıyla ya da 0850 222 8 222 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz ile iletişime geçerek dilediğiniz zaman hesabınıza tanımlanan Ek Hesap limitinizi artırabilirsiniz.

Ek Hesap limitimi nasıl artırabilirim, düşürebilirim veya iptal edebilirim?

Ek Hesap içle ilgili tüm işlemlerinizi 0850 222 8 222 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz ile iletişime geçerek dilediğiniz zaman hesabınıza tanımlanan Ek Hesap limit işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.