EN Mobil Menü
 

Kurumsal Telefon Bankacılığı

İşlem Limit ve Saatleri

İşlem Limit ve Saatleri

İşlemÜst LimitAçılış Kapanış
HAVALE75.000 TRY24 SAAT
EFT75.000 TRYAynı gün EFT çıkışları için 09:00 – 16:30 (İleri tarihli için 24 saat)
FON50.000 TRYİhbarlı Fonlar : 09:00 – 16:00 B Tipi Likit Fon 24 saat
REPO50.000 TRY10:00-14:00
DÖVİZ ALIŞ/SATIŞ40.000 TRY24 SAAT
ARBİTRAJ40.000 TRY24 SAAT
KREDİ KARTI BORÇ ÖDEMELİMİTSİZ24 SAAT
KREDİ KARTI NAKİT AVANSLİMİTSİZ24 SAAT
FATURA ÖDEMEFatura Tutarı24 SAAT
VERGİ ÖDEMEKurum Tutarı24 SAAT
SWIFT15.000 TRY24 SAAT
VADELİ MEVDUAT HESABI AÇMA 500.000 TRY24 SAAT

Nasıl Başvurabilirim?

Bankamızda vadesiz ticari hesabı bulunan müşterilerimiz bağlı bulundukları şubeden, başvurularını hemen gerçekleştirebilirler. Şirketi en geniş şekilde temsile yetkili kişi/kişiler Kurumsal Telefon Bankacılığı Başvuru Formu doldurarak başvuruda bulunabilirler.

Firmanızdaki çalışanların hangi hesapları, hangi işlem ve yetkilerle yapmasını tercih ediyorsanız başvuru formunda belirtmeniz yeterli olacaktır. Kurumsal Telefon Bankacılığında 5 tip yetki bulunuyor.

'Tam Yetki' tanımı olan kullanıcı yetki verilen tüm işlemleri yapabilir. Aynı zamanda giriş yetkisiyle yapılan işlemleri de onaylayabilir.

'İzleyici' tanımı olan kullanıcı sadece hesap hareketlerini, yapılan işlemleri izleme yetkisine sahiptir.

'Girişçi' tanımı olan kullanıcı sadece yapılacak işlemlerin girişini yapabilir.Giriş yaptığı işlemin onaylanması gerekmektedir.

'Onaycı' tanımı olan kullanıcı giriş yetkisiyle yapılan işlemlerin onaylanmasından sorumludur.

'Ana Kullanıcı' tanımı olan kullanıcı yetki verilen tüm işlemleri yapabilir. Aynı zamanda giriş yetkisiyle yapılan işlemleri de onaylayabilir.Firmadaki kullacıların yetkilerinde değişiklik yapabilir.

Başvuru sırasında yetki istenen her bir kullanıcı için geçici Kurumsal Telefon Bankacılığı Şifresi şubelerimiz tarafından kaydınız tamamlandıktan sonra SMS ile kayıtlı olan cep telefon numarasına iletilir. Kayıt işlemlerinden sonra 0850 222 8 223 numaralı Kurumsal Telefon Bankacılığı aranır, bireysel/kurumsal müşteri numaraları tuşlandıktan sonra sistem cep telefonuna gelen 6 haneli "geçici kurumsal çağrı merkezi şifresini" tuşlamasını ister.Tuşladıktan sonra müşteri temsilcisine bağlamadan önce "geçici kurumsal çağrı merkezi şifresini" değiştirmesi istenir ve 4 haneli yeni şifre belirlenir.

Kurumsal Telefon Bankacılığında kullanıcıların mevcut yetkilerin değiştirilmesi istendiğinde şubelerimize başvuruda bulunarak Kurumsal Telefon Bankacılığı yetki ve değişiklik formu doldurulur.

Yapabileceğiniz İşlemler

Güvenliğiniz İçin

Sıkça Sorulan Sorular