EN Mobil Menü
 

Kurumsal Telefon Bankacılığı

İşlem Limit ve Saatleri

Yapabileceğiniz İşlemler

Yapabileceğiniz İşlemler

  • Hesap Bilgileri / Hesap Hareketleri
  • Vadesiz Hesap Açma/Kapama
  • Kredi Hesap Bilgisi
  • Çek – Senet Takibi
  • İşlem E-Dekont, Vadesiz Hesap Hareketleri kayıtlı E-mail/Fax gönderimi

Para Transferleri

  • Havale
  • Virman
  • EFT
  • Düzenli EFT Talimatları
  • İleri Tarihli İşlem
  • Swift
  • Kredi Kartına EFT

Fatura ve Ödemeler

  • Fatura Ödemesi
  • Otomatik Ödeme Talimatı Verme/Takibi
  • Düzenli Ödeme Talimatı

Kart İşlemleri

  • Kart Bilgileri
  • Karta Hesap Bağlama
  • Kayıp / Çalıntı Bildirimi
  • Dönem İçi İşlemler
  • Borç / Limit Öğrenme
  • Kredi Kartı Borç Ödeme
  • Kartın İnternetten Kullanıma ve Mail Order'a Açılması/Kapatılması
  • Nakit Avans
  • Başkasına Ait Kart Ödemesi
  • Hesap Kesim Tarihi Değiştirme
  • Kart Akibeti

Yatırım İşlemleri

  • Döviz Alım / Satım
  • Fon Alım / Satım
  • Tahvil/Bono Alım / Satım
  • Repo
  • Vadeli Hesap Açma / Kapama

Nakit Yönetimi İşlemleri

  • Toplu Ödemeler
  • DBS
  • Maaş Ödemesi

Kredi İşlemleri

  • Kredi Bilgileri İzleme
  • Faal Hesap İşlemleri
  • Faal Hesap Kullandırımı
  • Faal Hesap Geri Ödeme

Üye İş Yeri ve POS Hizmetleri

  • Üye İş Yeri Bilgileri
  • Üye İş Yeri Numarası
  • Üye İş Yeri Terminal Numarası
  • Üye İş Yeri İletişim Adres Bilgileri
  • Üye İş Yeri Ekstre Bilgileri
  • Üye İş Yeri Çalışma Şartları
  • Üye İş Yeri Komisyon Oranı
  • Üye İş Yeri Servis Ücreti
  • Üye İş Yeri Taksit Bilgisi

Çek Senet İşlemleri

  • Çek Senet İzleme
  • Çek Karnesi Talep/İzleme

Online Dış Ticaret (onay işlemleri)

  • İthalat
  • İhracat
  • Transfer
  • Harici Garanti
  • Kontrgaranti

Nasıl Başvurabilirim?

Bankamızda vadesiz ticari hesabı bulunan müşterilerimiz bağlı bulundukları şubeden, başvurularını hemen gerçekleştirebilirler. Şirketi en geniş şekilde temsile yetkili kişi/kişiler Kurumsal Telefon Bankacılığı Başvuru Formu doldurarak başvuruda bulunabilirler.

Firmanızdaki çalışanların hangi hesapları, hangi işlem ve yetkilerle yapmasını tercih ediyorsanız başvuru formunda belirtmeniz yeterli olacaktır. Kurumsal Telefon Bankacılığında 5 tip yetki bulunuyor.

'Tam Yetki' tanımı olan kullanıcı yetki verilen tüm işlemleri yapabilir. Aynı zamanda giriş yetkisiyle yapılan işlemleri de onaylayabilir.

'İzleyici' tanımı olan kullanıcı sadece hesap hareketlerini, yapılan işlemleri izleme yetkisine sahiptir.

'Girişçi' tanımı olan kullanıcı sadece yapılacak işlemlerin girişini yapabilir.Giriş yaptığı işlemin onaylanması gerekmektedir.

'Onaycı' tanımı olan kullanıcı giriş yetkisiyle yapılan işlemlerin onaylanmasından sorumludur.

'Ana Kullanıcı' tanımı olan kullanıcı yetki verilen tüm işlemleri yapabilir. Aynı zamanda giriş yetkisiyle yapılan işlemleri de onaylayabilir.Firmadaki kullacıların yetkilerinde değişiklik yapabilir.

Başvuru sırasında yetki istenen her bir kullanıcı için geçici Kurumsal Telefon Bankacılığı Şifresi şubelerimiz tarafından kaydınız tamamlandıktan sonra SMS ile kayıtlı olan cep telefon numarasına iletilir. Kayıt işlemlerinden sonra 0850 222 8 223 numaralı Kurumsal Telefon Bankacılığı aranır, bireysel/kurumsal müşteri numaraları tuşlandıktan sonra sistem cep telefonuna gelen 6 haneli "geçici kurumsal çağrı merkezi şifresini" tuşlamasını ister.Tuşladıktan sonra müşteri temsilcisine bağlamadan önce "geçici kurumsal çağrı merkezi şifresini" değiştirmesi istenir ve 4 haneli yeni şifre belirlenir.

Kurumsal Telefon Bankacılığında kullanıcıların mevcut yetkilerin değiştirilmesi istendiğinde şubelerimize başvuruda bulunarak Kurumsal Telefon Bankacılığı yetki ve değişiklik formu doldurulur.

Güvenliğiniz İçin

Sıkça Sorulan Sorular