EN Mobil Menü
 

Mobil Bankacılık

Yapabileceğiniz İşlemler

İşlem Limitleri

Destek

Destek

Sıkça Sorulan Sorular

Burgan Mobil şifremi nasıl alabillirim?

Bireysel müşterilerimiz; şubelerimizden ya daTCKN veya Kart bilgileri ile Burgan Mobil üzerinden parola oluşturabilirler, kurumsal müşterilerimiz Burgan Mobil hizmetinden yararlanamamaktadır.

Burgan Mobil’de hangi işlemleri yapabilirim?

Burgan Mobil’de yapılan işlem listesi için tıklayınız.

Burgan Mobil’ den kişisel bilgilerimi güncelleyebilir miyim?

Burgan Mobil’ de kişisel bilgileriniz güncellenememektedir. Ancak Burgan Bank’ta kayıtlı iletişim bilgilerinizi (adres, e-posta, ev/iş telefonu) İnternet Bankacılığı’ndan değiştirebilirsiniz. Yalnızca, cep telefonu bilgisi ve özlük bilgileriniz İnternet Bankacılığı'ndan değiştirilememektedir; bu bilgilere ait güncelleme taleplerinizi şubeniz aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Burgan Mobil’ den Burgan Bank müşterisi olabilir miyim?

Burgan Mobil uygulamamızdan Müşteri Olma hizmetimiz henüz verilememektedir. En kısa sürede bu hizmeti vermek için geliştirmelerimize devam ediyoruz.

Burgan Mobil’ den hangi saatler arasında faydalanabilirim?

Burgan Mobil hizmetlerimizden 7 gün 24 saat faydalanabilirsiniz.

Burgan Bank’taki hesaplarım arasında ve banka içi transferi günün her saati yapabilir miyim?

Evet, her gün ve her saat hesaplarınız arası ve banka içi transfer (Havale işlemi) yapabilirsiniz.

Günün her saati EFT yapabilir miyim?

EFT işlemlerini hafta içi 16:30’a kadar gerçekleştirebilirsiniz. Hafta sonlarında veya tatil günlerinde TC.Merkez Bankası kapalı olduğundan EFT işlemi yapılamamaktadır. 16:30’ dan sonra girdiğiniz işlemler İleri Tarihli İşlem olarak kaydedilir.

Burgan Mobil Günlük İşlem Limitimi nasıl arttırabilirim?

Burgan Mobil Günlük İşlem Limitleri için tıklayınız. İşlem limitlerinizi arttırmak için Müşteri İletişim Merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

Burgan Mobil uygulaması için her hangi bir ücret ödemeli miyim?

Burgan Mobil’i istediğiniz zaman IOS için App Store, Android için Google Play Store’dan ücretsiz indirebilirsiniz.

Burgan Mobil’den yapacağım işlemler için ücret alınıyor mu?

Burgan Bank Dijital Bankacılık müşterilerimiz EFT ve Havale yaptıklarında herhangi bir ücret ödemezler.

Şube müşterilerimiz için ise Burgan Mobil’den yapılan EFT ve Havale işlemlerinde İnternet Bankacılığı ücretlerimiz geçerlidir. Ücret alınmaktadır. İlgili ücret bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.