İNTERNET ŞUBE
EN Mobil Menü
 

Telefon Bankacılığı

İşlem Limit ve Saatleri

Yapabileceğiniz İşlemler

Güvenliğiniz İçin

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Güvenlik sorusu nedir? Güvenlik sorumu nasıl değiştirebilirim?

Gelişen teknoloji ile birlikte İnternet Bankacılığı kullanımı da paralel olarak artmakta ve bu durum kötü niyetli bazı kişilerce suistimal edilmeye çalışılmaktadır. Burgan Bank olarak işlemlerinizi güvenli bir şekilde yapmanız için günümüz teknolojisini yakından takip ederek size en iyi hizmeti sunmaya çalışıyoruz. İnternet Bankacılığı ya da Burgan Mobil uygulamanıza ilk giriş yaptığınızda cevabını sadece sizin bileceğiniz bir soruyu güvenlik sorusu olarak belirleyerek hesabınızın güvenliğini artırabilirsiniz. Güvenlik sorunuzun sıfırlanması için 08502228222 numaralı iletişim merkezimizden destek alabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı hizmetinizden faydalanmak istiyorum. Ne Yapmalıyım?

Bireysel müşterilerimiz; ATM kartı şifresi veya İnternet bankacılığı şifresi ile Telefon Bankacılığı’ndan işlemlerini gerçekleştirebilir. (0850 222 8 222)
Kurumsal müşterilerimiz; hesap açılışınız esnasında Telefon Bankacılığı hizmetinden yararlanmak istediğinizi belirtmeniz halinde Şubeniz, telefon bankacılığı şifresi için gerekli işlemleri başlatacaktır. (0850 222 8 223)

İnternet bankacılığı şifremi nasıl alabilirim?

Internet bankacılığı şifrenizi Kart şifreniz ve Bankamız sistemlerine kayıtlı cep telefon numaranız ile mobil uygulamamız veya web sitemizde yer alan internet bankacılığımız üzerinden alabilirsiniz.
Kartınız yok ise internet bankacılığına şifre alabilmek için güvenlik sebebi ile imzalı talimatınız gerekmektedir. İmzalı talimatınızı en yakın şubemize giderek verebilirsiniz.
Şubeye gitmek istemez iseniz imzalı talimatınızı almak üzere ziyaretçi personel/anlaşmalı kurye firmamız tarafından adresinizde ziyaret edilebilirsiniz. Ziyaret işlemleri için 08502228222 numaralı iletişim merkezimizden destek alabilirsiniz.

Ziyaretiniz sırasında yanınızda kimliğinizi bulundurmanız gerektiğini önemle hatırlatmak isteriz.

Telefon Bankacılığı hizmetinizden ücret alıyor musunuz?

Siz değerli müşterilerimize sunduğumuz kaliteli hizmete devam edebilmek amacıyla, Telefon Bankacılığı’ndan sunulan EFT ve havale işlemlerinden Dijital müşterilerimiz ücretsiz hizmet alabilmektedir. Şube müşterilerimizden alınan ücret bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.

Burgan Bank Telefon Bankacılığı’nı yurtdışından nasıl arayabilirim?

Yurtdışından 0850 222 8 222 Burgan Bank Telefon Bankacılığı’na +90 850 222 8 222 olarak ulaşabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı’ndan vadeli / vadesiz hesap açabilir miyim?

Sadece hesabınızın bulunduğu bir şubede mevcut hesabınıza bağlı hesaplar açabilirsiniz. Farklı bir şubeden hesap açılışı istemeniz halinde gerekli evrakların imzalanması için o Şubemize başvurmanız gerekmektedir. Hesabınız var ise, hesabınıza bağlı vadeli hesaplar açabilirsiniz. Hesabınız yok ise, hesap açılışı istemeniz halinde gerekli evrakların imzalanması için ilgili şubemize başvurmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı’nda günlük işlem limitleri nedir?

Telefon Bankacılığı İşlem Limit ve Saatleri için tıklayınız.

Telefon Bankacılığı’ndan hangi gün ve saatlerde hizmet alabilirim?

0850 222 8 222 Burgan Bank Telefon Bankacılığı’na 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı’ndan Burgan Bank’taki hesaplarım arasında günün her saati transfer yapabilir miyim?

Evet, her gün ve her saat hesaplarınız arasında transfer (Havale işlemi) yapabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı’ndan Günün her saati EFT yapabilir miyim?

EFT işlemlerini haftaiçi 16:30’a kadar gerçekleştirebilirsiniz. Hafta sonlarında veya tatil günlerinde TC.Merkez Bankası kapalı olduğundan EFT işlemi yapılamamaktadır.

Telefon Bankacılığı’ndan otomatik ödeme talimatı verilebilir mi?

Elektrik, su, doğalgaz gibi fatura ödemeleriniz için Telefon Bankacılığı’ndanotomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

SIM Kart blokesini nasıl kaldırabilirim?

Sim kartınızı güncel teknoloji ile uyumlu hale getirdiğinizde ya da numaranızı farklı bir operatöre taşıdığınız zaman internet ve mobil bankacılık kanallarına giriş aşamasında, SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifreniz güvenlik sebebiyle tarafınıza iletilemeyecektir. Bankacılık işlemleriniz için gerekli olan tek kullanımlık SMS ile iletilen şifre hizmetinden yararlanmak için Sim kartınız üzerindeki blokeyi kaldırmanız gerekmektedir. Sim kart blokenizin kaldırılması için 08502228222 numaralı iletişim merkezimizden destek alabilir yada aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz;

Mobil uygulama üzerinden sim kart bloke kaldırma

Daha önce mobil cihazınız ile dijital bankacılık hesabınızı eşleştirdiyseniz, mobil uygulama üzerinden Dijital Bankacılık şifreniz ile giriş yaparak sim blokenizi kaldırabilirsiniz.

Dijital bankacılık müşterisiyim, cep telefon numaramı nasıl değiştirebilirim?

Bankamız sistemlerine kayıtlı cep telefonu numaranız yanınızda ise 08502228222 numaralı iletişim merkezimizden kolayca değişiklik yapabilirsiniz.